Men herre gud!

För ca tio månader sedan slutade rixfm sändas här i Umeå och då var jag ganska upprörd. Men så fick vi tillbaka det nu i höst och helt ärligt så har jag inte lyssnat så jättemycket. Men så tänkte jag att jag skulle lyssna medan jag fixade middag och diskade - och till min stora förfäran var det "Clabbe" som var programledare. Och inte nog med det han pratade mitt i låtarna! Total förstörde varenda låt.... till och med sådant som jag inte trodde kunde bli mycket sämre typ Star Pilots! Det var ju rent hemskt - så jag stängde då av!

Under en reklampaus, som vanligtvis är det mest irriterande med att lyssna på radio (dock inte ikväll), fick jag sen höra att Charlotte Perelli är i Umeå på Schlagerklubben ikväll! Hur dålig timing är det då?? Anna kommer inte hem förrän imorgon kväll och Louise jobbar!

Summa sumarum så är jag sjukt danssugen och har ingen att dansa med!

Dagens citat: "Dance with me..." (Destiny's child)

Kommentarer
Postat av: DinabsolutbästakusinF:)

Jag trooor, att Clabbe var en engångsföreteelse!:)

2009-10-22 @ 12:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0