Har jag hettat på det här förr??

Jag kommer inte riktigt ihåg om jag har hettat på det här förrut, men det är mycket möjligt för jag har stört mig på det like forever, varför skriver/kladdar man i en bok som man inte äger???!! Är det så svårt att anteckna på ett löst blad på sidan av?? Apparently! Och så måste nästa (och nästa och nästa) människa som lånar boken se vad idiot nummer ett tyckte var viktigt. Om då denna idiot nummer ett var mindre smart än de som lånar boken efter så blir det extra störande för då har han/hon strukit under saker som i de andras ögon känns självklart, typ verb är saker som man gör, eller något i den stilen.

Dagens citat 1: "Sometimes it's whom!" (Vänner) Regler är till för att följas... de flesta i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0