Hjälp!!! (interjektion)

Jag dör en långsam och extremt plågsam grammatikdöd!!! Nu vet jag snart inte ens skillnaden på verb och substntiv - jag tror helt seriöst att jag går bakåt i utveckligen! Och vem bryr sig egentligen om är en konjuktion, en subjunktion, ett pronominellt adverb eller kanske ett vanligt adverb?!!? Inte jag!!

Suck och stön - det här kommer inte att bli någon rolig helg!
                         1    2     3          4    5   6     7      8      9

1. opersonligt det
2. demonstrativt pronomen
3. verb (futurum betydelse)
4. adverb
5. infinitiv märke
6. verb (infinitiv)
7. indefinit pronomen
8. adjektiv
9. substantiv
(??!!???)

Dagens citat: "I can't handle this confusion, I'm unable coma and take me away!" (Avrile Lavigne Take me away)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0