Mjukstart på terminen

Det har visat sig att vi har en liten mjukstart på den nya terminen, eller ja okej då en ganska rejäl mjukstart - men glöm inte att jag är värd det efter sommaren som varit - vi har haft en föreläsning den här veckan, och det är också allt vi ska ha. Vi har visserligen ett par böcker att läsa men av någon underlig anledning har jag inte börjat på någon av dem.... däremot har jag läst två stycken andra böcker. Böcker som troligtvis aldrig hamnar på en kurslitteraturlista if you see what I mean. Konstigt hur det kan gå!

Hade allvarliga planer på att gå på IKSU i förmiddags, köpa nytt kort till och med, men planerna kom av sig när jag kom ihåg (tack vare Louise) att det var välkomsmässa på skolan. Jag cyklade dit istället men där var det så jädrans mycket folk så jag cyklade vidare ner på stan... men inte förrän jag träffat någon som Anna troligtvis känner (vi är fortfarande inte riktigt säkra på vem det var), men han verkade helt klart känna igen mig det blev välidigt tydligt när han sa "Men det är ju du". Men det var tydligen inte jag.

Dagens citat: Yeah that's always the plan" (Abruzzi Prison Break) Månadens griscitat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0