Premiärvecka

En massa premiärer den här veckan, mest ser jag fram emot Criminal Minds på torsdag!!

Igår började Tinas Cookalong, och ja det var väl småtrevligt och jag gillar ju Tina och Pia Johansson var ju rolig men det blir lite smått hysteriskt när de måste gå så fort hela tiden. Jag blev då nästan stressad själv fast jag inte försökte hänga med i matlagningen.

Färjan 3 började också igr men det bemödade jag mig inte med och enda anledningen till att jag vet att det ens existerar är att femman har tjatat om det hur länge som helst.

Sen var det okså premiär för Roast på Bernts, och det var faktiskt riktigt roligt på sina ställen. Man måste ju bara gilla Soran Ismail!

Och efter det var det nystart för Heroes på fyran, jag har inte sett Heroes på evigheter så det var lite svårt att hänga med men det verkar som om de flesta av original karraktärerna är kvar i alla fall, och här bara måste man ju älska Hiro!

En annan "premiär" som inträffade igår var att jag såg en orm! Jag har aldrig sett en orm förr - inte ute i det fria liksom. Helt plötsligt bara låg den där mitt på vägen där jag skulle gå. Ett tag trodde jag att den var död för den låg så stilla men när jag gick hem så var den borta så jag gissar att den levde trots allt... sen brukar kanske inte döda ormar hålla upp huvudet från marken - men vad vet jag. I ärlighetens namn ska säga att det var en mycket liten orm, folk från sydligare breddgrader skulle nog kalla det för en stor mask. Men jag är säker på att arten räknas som orm!

Ikväll är det premiär för ett förhoppningsvis väldigt roligt step-dance pass, wish me luck!

Dagens citat: "So shake it, shake it shake that nasty butt" (Ross & Rachel Vänner) Ja okej det kanske inte låter så bra så där lösryckt men jag peppar för step-dancen i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0