Totaly unexpected!

Det har hänt en del ovanliga grejer på senaste tiden, vi bor allt i en lustig värld!

1. Jag såg en man på Ålidhem som rastade sin... hund tänker ni nu - men nej inte det, och inte katt heller - nej han rastade sin iller! Åtminsone tror jag att det var en iller men jag är ju ingen expert!

2. Var på promenad i det härliga vädret igår, och jag träffade en katt som var väldigt lik Seth. Inte bara till utseendet utan till uppföradet också!

3. På samma prommenad höll jag på att kliva på en groda! (Det tog jag med bara för att jag vet hur mycket Anna gillar grodor!)

4. Och tro det eller ej men idag lyckades Louise övertala mig att gå med på fysgympan! Det händer minsann inte varje dag! Jag är helt slut! Men kul kan jag ju inte säga att det är.

5. Och nu kommer det kanske allra mest osannolika. Jag slog på tv:n när jag kom hem från fysgympan. Men jag hittade inget intressant på de vanliga kanalerna så jag sappade vidare och hamnade på kunskapskanalen - och döm av min förv¨ning när jag ser en av mina gamla lärare! Hade honom i den underbara kursen livskvalitet! Jag missade början av programmet men det handlade om att det är 200 år sedan vi var i krig sist och jag tror att Martins roll (alltså då min föredetta lärare) var typ "expertkomentator".

Dagens citat: "I don't... I don't understand how this happened!" Ross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0