Varför göra en sak i taget??

När man kan göra allt på samma gång.

Var mitt i storstädet när anna sms:ade och sa att hon skulle ut på skype. Då vi inte har skype på Michael (var dator) laddade jag ner det medan jag städade... sen visade det sig att Michael inte har någon extern mikrofon, jaha tänkte jag jag cyklar väl en snabbis på OKQ8 och kollar om de har ett headset - inte för att jag trodde det men det skadar ju inte att kolla.

Så med skurtrasan fortfarande i vattnet trampade jag iväg till macken och mycket riktigt de hade inget head set, s samtidigt som jag cyklade hem ringde jag till Louise för att höra om de hade något headset, det hade de inte - men när hon ändå hade mig på tråden så passade hon på att låta mig svara på en enkät.

När jag sen kom in på msn för att prata med anna där istället ringde mamma, och så var issa också inne på msn så jag skrev till anna och issa med en hand och höll i telefonen med den andra.

Och nu bloggar jag samtidigt som jag pratar med anna och issa... och så lyssnar jag på musik. Är man kvinna så är man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0