At first I was afraid, I was petrified...

men jag överlevde! Visserligen spelade jag bad typ 40 minuter i anda halvlek men ändå - rätt bra gjort av en tant som jag!

Imorgon är det fredag igen - hjälp vad tiden går fort! Har varit hemma idag eftersom min handledare inte jobbar på torsdagar men imorrn bär det av till Kaplan igen och då ska jag vakta de små liven så att de inte fuskar på sitt nationella prov. Inte för att jag tror att de skulle göra det, de är så snälla så!

Ja jag kanske borde berätta hur matchen gick också, men innan jag gör det måste jag säga att siffrorna är lite missvisande för jag tycker faktiskt att vi var rätt bra idag. I alla fall så förlorade vi med 5-0 men glöm då inte att KAIF, som vi mötte, spelar en division över oss. Fast helt ärligt är de inte bättre än de var idag så kommer de nog att åka ur.

Nej men gott folk det var nog allt för idag. Over and out.

Dagens citat: "Oh no not I, I will surivie" (I will survive Gloria Gaynor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0