En sommar på Konsum

Dags att sammanfatta sommarens arbete.

Antal lediga dagar: två per vecka alla vecok utom en, bättre än förra årets 11
Antal drop dead gorgeus drivers: 0, tyvärr
Antal utskällningar utan grund: 2, en på telefon och face to face
Antal nya kollekor: 2, ny chef Kerstin, och Monica B
Antal rutinerade sommararbetare: 4, jag, Gunilla, Joahn och Simon
Antal orutinerade sommararbetare: 2, Tommy och Anton
Antal sjukdagar: 0,
Antal dagar som jag varit sjuk: ca 7
Antal svenska friidrottsmedaljer: 1, Emma green!!
Antal lyckade beställningar: 6, and guess what jag gjorde bara sex stycken (potatisen räknar jag inte eftersom den beställs separat, så att det blev lite mycket potatis räknas liksom inte)
Antal underhållande sommarserier: 1, tvärr bara svts livvakterna som hålit klassen
Antal vunna fotbollsmatcher: En som jag spelat - men laget har ju vunnit flera stycken - och ny chans på söndag!!

Nej men så att det var väl det. Jag kna inte förstå vart den här sommaren har tagit vägen - swisch sa det bara och så var det höst.

Dagens citat: "Konsum, konsum, konsum" (The Ark-fans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0