OS-GULD 2!!!

Alla älskar Storuman!!!!!! Och mest av alla Björn Ferry!!! Jisses vilket lopp. Och jag kn knappt skriva för mina händer skakar något otroligt! En lätt släng av parkinson är jag rädd, men en gång som denna (när det inte är jag som ska skjuta) så gör det rent utsagt ingenting.

Kanske Magdalena Forsberg skulle ta jobb som medium - hon hade en bra känsla.

Det får bli en kortversion av Peter  Settmans sång idag:

I Sverige är klimatet kallt och himlen grå som pitepalt
Pensioner är halverade, tre kronor är devalverade
Just därför ska vi nå vår topp från botten finns bara en väg upp
På mörker följer alltid ljus och tårar byts mot segerrus 

Vi kan ta medalj igen, vi kan ta revansch igen
Vi kan om vi bara vill, vi kan ge allt och lite till
Vi ska visa världen hur vi står oss i ur och skur
En kris kan man ta sig ur, med tur vänder vi en konjunktur


Nej nu ska man försöka samla sig så pass att man kan somna inom en snar framtid - käns inte så lovande. Men vet du vad Björn det gör ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0