Three down...

Ingen lyckad kväll! Inte nog med att Anja bara blev 11 och Alcazar bara gick till andra chansen - min mobil har dessutpm låst sig. Och som om inte allt detta skulle vara nog så får jag inte upp batteriluckan så jag kan inte ta ut batteriet och starta om telefonen på det viset. Och får man inte ut batteriet så kommer man inte åt sim-kortet!

Mobilhaveriet inträffade strax efter att melodifestivalen dragit igång så jag måste erkänna att fokus inte var på topp idag. 

Visserligen hade jag ju tippat vidare alla som gick vidare men vilken besvikelse att den där sockersöta sommarplågan gick direkt till globen! Ush! Tur att Darin också tog sig dit. Tråkigt att Alcazar får möta Jessica Andersson i andra chansen för det betyder ju att båda bidragen inte kan ta sig vidare.

Vet inte om det blir någon fempoängare ikväll. Pausunderhållningen var ju också crap. Tre blå gubbar med plströr, ska det vara kul?

En liten fundering: Vem hade satt ihop Elin Lantos scenframträdande? Hade den personen hört låten eller? Det passade ju inte ihop för fem öre!

Nej usch! Nu håller vi tummarna för grabbarna i dubbeljackten och så går vi och lägger oss och hoppas att det går bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0