Men snälla nån!

Efter helgen ser jag riktigt fram emot OS, det ska bli spännande (och herre gud hur ska jag överleva!) Men nu var det inte därför jag skrev, nej jag tänkte bara berätta att jag just nu lyssnar på opera. Och nej inte på spotify och inte frivilligt utan det är någon av mina grannar som sjunger! Helt sjukt! Det låter väl inte jätteilla, men jag menar om jag ville lyssna på opera så skulle jag göra det.

Kanske borde sätta upp en arg lapp, något i stil med "Du som brukar sjunga opera i din lägenhet - ge attan i det! Annars kommer jag också att börja sjunga opera i min lägenhet och då blir det inte så himla kul längre!"

Dagens citat: "Det är mer andra grejer som gör svenskar förbannade. Som när någon inte tar bort luddet ur torktumlaren till exempel. Jä..vlar då blir svensken rasande, skriver en arg lapp hmmanhmm och sätter upp i tvättstugan. Det är så pinsamt jag har gjort det nu också. Jag tog i lite för mycket också. Jag skrev så här 'Du din jävel som aldrig tar bort luddet ur torktumlaren hoppas du blir påkörd av en buss och dör'. Satte jag upp den, det blev jättedåligt stämning, äh men jag bor i en villa så..." (Johan Glans) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0