Storm!

Japp det är dåligt väder. Det brukar ju heta att det inte finns några dåliga väder bara dåliga kläder men jag tror mig ha hittat ett väder här som det faktiskt inte går att klä sig emot. För idag är det ju inte kallt heller så man kan inte ha så mycket kläder som man skulle vilja för då svettas man ihjäl. Synen är dessutom rejält nersatt så fort man tittar ut och har man otur så tappar man andan när man får vinden i fejan.

Nej tack och lov att de som har byggt vårt hus bygger bättre än jag gör i det där splet som jag inte kommer ihåg vad det heter men det finns på min nya mobil. Just det jag kanske inte har berättat att jag köpt en ny telefon men det har jag i alla fall. En lila Nokia 3710 fold - I love it!

Nej nu ska här tydligen ätas popcorn det är bäst att man är med från start annars hinner man nog inte vara med!

Dagens citat:"Snö* och piss och blåst 340 dagar om året..." (Johan Glans)

*I originalversionen är det regn som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0