Viva forever

Jag läste just att Spice Grils gamla manager håller på att sätta ihop en musikal baserad på Spice Grils låtar och som gammalt fan måste jag ju säga att jag tror på detta projekt! Nu väntar jag bara på telefonsamtalet som ska gra mig till musikalstjärna. För jag antar att jag är påtänkt för huvudrollen efter mitt framförande av Wannabe i gårdagens sing star.

Disney borde ju förresten också ringa efter det stålande Disneymedleyt som jag sjöng. Ja det är klart att det kanske inte blir Disney själv som ringer för han är ju död men någon av dem som jobbar på Disneyföretaget. Hade kanske lite svårt med de ljusaste parierna i Törnrosas Once upon a dream men annars så ja, nästa prinsessroll borde nog vara vigd åt mio. Och nästa gång de behöver någon som sjunger wim-o-ya-ma i bakgrunden så kan de ju ringa Linda, hon fick in snitsen igår.

Det var alltså spel och godiskväll hos Anneli (som jag läst med tidigare) igår. Jag vill väl inte påstå att jag rockade röven av mina med tävlare men vi kanske kan vara överens om att jag inte var så mycket sämre än de andra två! Och i buzz vann jag ju faktiskt en gång!

Ska iväg och fika hos Louise och fullborda helgens frosseri (one down six to go). Det började ju redan i fredags med tröstätandet efter Sveriges förlust mot Tyskland i handbolls em, fortsatte med godiskvällen igår och idag alltså fika hos Louise. Jag ska inte nämna att jag inte heller tränat i helgen, det hoppar jag över.

Dagens citat: "You think you're smart but who the hell do you think you're talking to?" (Spice Girls Denying)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0