Sol, varmt, härligt!

Jo tro det eller ej, men trots att jag var ledig i söndags så var det kalasväder. Visserligen var det (om möjligt) ännu bättre väder igår då jag jobbade hela dagen men man får vara tacksam för det lilla.

Känner mig dukitg nu efter en löprunda. Så snar duschen blir ledig blir det hoppelihopp i den och sedan hoppar jag vidare till bingen. Där ska jag nog läsa ett par kapitel i Sizzling sixteen, ja Issa du kan säkert räkna ut vem som skrivit den boken. Fick den idag. Lite deprimerad blir jag när den gör mig lite nostalgisk - how old am I?!

Dagens citat: "Sverige är ju ändå himla fint så här års" (Rudolf the one and only Andersson)

Kommentarer
Postat av: Issa

Ja, uscha, vi börjar bli gamla! Men alltså, nu blev jag avundsjuk. Vill också läsa!!

2010-07-14 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0