Jag ä inte bitter!

Nej för jag tycker att det är sååå kul att jobba. Var ledig måndag och tisdag i veckan, då var det väl en 16-17 grader. Onsdag, torsdag, fredag och lördag har det varit dryga 20 och så idag när jag är ledig igen är det 14 grader och storm - men jag ä inte bitter.

Jag var inte det bästa konsumbiträdet under midsommaraftonen, var mest irriterad på alla kunder som fick vara lediga. En del uppförde sig dock så väl att jag intekunde vara irrtiterad på just dem. I min irritation var jag kanske inte heller helt koncentrerad på det som jag gjorde så det blev en del rivsår och blåmärken.

Alla skador glömdes dock bort när jag kom hem och möttes av ett glatt gäng med underbara människor. När detta underbara gäng sedan slog lag Selin i brännboll var succén ett faktum. Att få träffa den helt onaturligt söta Matteus var ju inte heller helt fel. Vilken liten guldklimp!

Tips till dig som, som jag, tycker lite synd om dig själv - lyssna på Beyoncés "Save the hero".

Dagens citat: "Jag ä inte bitter" (Robert Gustavsson som Tony Rickardsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0