Ångest 2!

Jaha så hade man ångest igen - tycker alltid att jag skirver om ångest hit och ångest dit. Den här gången är det lite mitt eget fel, jag har tackat ja till att vikariera igen. På en skola som jag inte vet var den ligger, men jag tänker att jag är ju ändå den mänskliga GPS:n så det ska nog gå.

Den här gången är det bara engelska vilket faktiskt är lite kul för det var så himla länge sedan jag pratade engelska.

Något annat som är himla kul är att Louise flyttar in imorgon för typ två veckors inneboende - kul!!

Jag hade tänkt städa idag så att det skulle vara fint när Louise kom, men så ringde hon och fråga om jag skulle med på IKSU och sen ringde de från Midgård (skolan som jag ska vicka på) och så fick jag panik så jag hann bara städa toan. Men det är ju ändå det besvärligaste nu är det bara Walter kvar (våran dammsugare heter så).

Dagens citat: "I'm gonna go get one of those job things" (Rachel)

Kommentarer
Postat av: Anette

Nej vad häftigt att du ska vicka som engelska-lärare! :)

2010-03-23 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0