Avgjort!

Både Vasaloppet och startfältet i melodifestivalen är avgjora! Trots mitt minst sagt svala intresse för Vasaloppen måste jag säga att jag är nöjd med årets upplaga. Kul för Jörgen Brink (med de vackra ögongen) att äntligen få en seger och lite kul också att Norge missade pallen. Jag är väl rätt nöjd med utfallet i andra chansen också, jag fick ju till hälften som jag ville (om man nu kan säga så) i och med att Jessica gick till final. På ett sätt var det väl tur att Pernilla gick vidare också eftersom hon missade sin brors bröllop för att vara med, sen tror jag inte att det kommer att gå så bra i finalen för henne men nu är hon i alla fall där.

Sov lite väl länge i morse och kom inte igång med dagens projekt för än vid halv elva. Men sen dess har jag i alla fall varit riktigt dukitg, läst tråkiga grejer och varit på IKSU. Tyvärr har jag tidigare under veckan varit en dålig student så jag ligger fortfarande efter i läsningen. Helt ärligt tror jag ändå att jag ligger bättre till än många andra i min klass.

Dagens citat: "ÄNTLIGEN!" (Gert Fylking) för Jörgen Brink.

Kommentarer
Postat av: Anette

Missade andra chansen igår, men känns bra att man kan bli uppdaterad här om hur det gick. Är så glad att jag börjat komma ihåg att läsa era bloggar igen!! :)

2010-03-07 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0