En förgylld dag

Solen har lyst på Umeå idag! Ett par grader varmare hade det väl kunnat få vara men man kan ju inte få allt. Jag tänkte att eftersom jag verit så duktig och tränat både måndag och tisdag så skulle det räcka om jag tog en prommis i det härliga vädret idag - så det gjorde jag.

Resultat av funderingar under min promenad:
- jag önskar verkligen att jag passade i solglasögon för jisses vad ljust det var!

och ja det var i princip det enda jag kunde tänka på.

Det är inte bara solen som har förgyllt min dag. Vi hade grupparbete idag och än en gång överraskades jag positivt av min grupp som lyckades planera ett väldigt spännande moment om språksociologi. Men det bästa av allt var ändå att jag fick en Daim av Erik (en av gruppmedlemmarna). Han hade gått på det gamla köp 3 för 15:- knepet fast han bara ville ha en, så då fick jag en. Mums!

Dagens citat: "Why God, why are you doing this to us?!" Joey om att bli gammal. Jag tycker att det är ganska talande.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tycker inte heller att jag passar i solglasögon... vet inte vad det är om man inte lyckats hitta rätt par eller om det bara är för att man inte är van vid att se sig i det... Stora frågor man kan ha i livet.

2010-03-18 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0