Final!

Det är dags för final i melodifestivalen. Och nu gäller det kära svenskar, vi vill inte ha en repris på förra årets totala hjärnsläpp!! Helt ärligt så har jag lite obehagliga vibbar inför morgondagen, det jag hör och ser lutar inte åt rätt håll. Men det är ju inte alltid det blir som det verkar på förhand.

Eftersom jag redan kommenterat alla låtar kommer jag idag att nöja mig med att tippa morgpndagens utfall samt delge er hur jag helst skulle vilja att det såg ut.

Malin vill:

Topp tre: Peter Jöback (Hollow)
              Ola (Unstoppable)
              Darin (You're out of my life)

Plats 4-6: Eric Saade (Manboy)
               Jessica Andersson (I did it for love)
               Anna Bergendahl (This is my life)

Plats 7-10: Salem Al Fakir (Keep on walking)
                Andreas Johnson (We can work it out)
                Pernilla Wahlgren (Jag vill om du vågar)
                Timoteij (Kom)

Som jag sa så tror jag tyvärr inte att det kommer att se ut så här. Notera också att ordningen inom "grupperna" inte spelar så stor roll (fast jag vill så klar att Peter ska vinna!)

Peter Jöback

Min vinnare!!

Nej så här tror (fasar) jag att det kommer att se ut

Topp tre: Eric Saade (Manboy)
              Anna Bergendahl (This is my life)
              Darin (You're out of my life)
 
Plats 4-6: Salem Al Fakir (Keep on walking)
              Peter Jöback (Hollow)
              Ola (Unstoppable)
         
Plats 7-10: Timoteij (Kom)
                 Jessica Andersson (I did it for love)
                 Andreas Johnson (We can work it out)
                 Pernilla Wahlgren (Jag vill om du vågar)

Även här är platserna lite lagom lösa, jag vågar mig inte på att tippa det exakta utfallet.

Vi får inte glömma bort att Darin och famför allt unge herr Saade har dragit vinstlotter vad gäller startnummer först respektive sist, sånt kan spela roll. Ja när vi lika är inne på startnummer kan jag väl presentera alla startnummer:
1. Darin
2. Pernilla Wahlgren
3. Andreas Johnson
4. Timoteij
5. Peter Jöback
6. Ola
7. Jessica Andersson
8. Salem Al Fakir
9. Anna Bergendahl
10. Eric Saade

Kom ingen nu Peter ända in i kalket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0