Medvind!

Jag trodde knappt att det var sant i morse när jag kollade på termometern 3,5 grader varmt. Klockan halv åtta på morgonen! Trevilgt visserligen men det hade ju varit bättre om det inte varit typ den enda dagen någonsin som vi är schemalagda till fyra. en man kan ju inte få allt.

Jag blev positivt överraskad över min grupps effektivitet och relativa enighet! Jag tyckte att vi gjorde ett jättebra arbete och det är ju inte alltid man känner så.

Sen när jag skulle hem kom nästa väderchock - medvind. Och det var inte någon fjantig bris det blåste ordentligt, ni vet så att håret blåser i ögonen.

Sammanfattningsvis har det varit en bra dag. Lite trist att vara ensam i lägenheten men jag försöker intala mig själv att ensam är stark.

Dagens citat: "It's officially crazy weather!" (Jack Black i The Holiday) För igår snöade det, idag har det regnat och så har solen tittat fram, en tidig släng av aprilväder.

Kommentarer
Postat av: Anette

Visst är det konstigt att aprilvädret alltid börjar i Mars?!

2010-03-11 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0