Några tillägg

Det har kommit in några fler förslag på tvprogram som vi skulle passa i:

Anna tycker att det borde det finnas ett Mattant söker man, själv är jag lite tveksam eftersom min roll skulle bli minst sagt betydelselös men det kanske bli bra underhållning.

Jenny tycker att Mästarnas mästare vore något för oss, och det håller jag med om. If you're looking for a champion - look no further. Jag tror dock att vi skulle få vinkla programmet lite eftersom jag inte riktigt vet vad jag är en mästare på/i än.

Jag har nu också kommit på vem jag ska skicka min lista till. Det blir han Jerry Bruckheimer, han som har gjort CSI, Pirates of the Caribbean, Remeber the Titans osv. Det borde ju bli succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0