Pratatora!

Har träffat min kusin Monica idag och jisses den kvinnan kan prata! Undan går det vill jag lova. Jag pratade kanske sammanlagt 5-10 minuter med henne och  här är vad jag har fått veta:
* Hon köpte ny tvättmaskin förra helgen
* Hon ska åka slalom med sina barni Bygdsiljum i helgen
* Hon ska hem till Skellefteå igen någon gång mellan 12-15 på söndag.
* Hennes bilradio sprakar
* Hon brukar aldrig köra för fort
* Hon blev fotad av en fatrkamera idag, hon körde då kanske 77-78 (eftersom hon var tvungen att fixa med den sprakande radin) men det räcker ju för att få böter
* Hon dör om hon får böter
* Hennes son (som by the way går sexan - herre gud!) har börjat läsa spanska
* Hon gillar mina stövlar

Ja hon är för rolig!


Såg en annan av mina kusiner på IKSU men han hälsade inte. Anna har sett honom där flera gånger och han har aldrig hälsat så jag bestämde mig för att nu ska jag absolut hälsa. Men jag fick ge upp för det började se suspekt ut när jag bara stog där och hängde. Att jag stod och hängde utan att faktiskt tränga berodde på att ett par tjejer hade lagt beslag på 5-kiloshantlarna som jag ville ha. Till slut fick jag i alla fall ge upp och köra biceps i maksin istället.

Det är underbart med en stor släkt! Det kan ju inte hjälpas att man älskar dem, hur tokiga de än är - och de är tokiga.


Här är stora delar av kusinskaran på pappas sida, släktträff för snart två år sedan. Om de som är ansvariga inte fixar en ny träff i år så tar jag väl tag i det själv då!


Dagens citat: "Familjen, familjen, familjen" (Rudolf 'the one and only' Andersson)

Kommentarer
Postat av: The Kusse

Nu är ju den där bilden inte riktigt relevant när den bästa av dom bästa kusinerna saknas ;)

(Vilken kusin är det som är otrevlig och inte hälsar förresten? :p)

2010-03-11 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0