Åh nej!

Ingen final på lördag - how can that be?! Eller alltså ja jag förstår ju själva mekanismen bakom och jag tror bestämt att jag nämnde risken för att Anna skulle glömas bort redan när hon vann den svenskska uttagningen, men jag menar Ukraina gick vidare. Ukraina som gnällde fram ett hemskt tråkigt bidrag. Och Cypern som i stort sett ställde upp med en manlig, sämre version av Anna.

Jaja, nästa år ska prata med Christer, det här kommer inte att hända igen.

Nej Sverige min vänner och alla som jag känner, nästa år fixar jag det här med lite hjälp av typ Herr Kempe, Herr Jöback, Miss Finer eller möjligen Darin i en "Step up"

På tal om Darin så var det ju Rixfm-festival här i Uemeå ikväll. Men till min stora besvikelse så sjäng Darin bara tråkiga låtar. Men Ola han kunde man lita på han rockade loss med alla sina tre hits. Och regnet höll sig på avstånd ända tills det var dags att cykla hem. Så på det stora hela var det ju lyckat.

Gocke då!

Dagens citat: "Knocka ut sig själv, ah men det var ju inte så checkt" (Katarina på tv-sproten) Många nummer bla Kroatioen dansade bort sig. De har inte riktigt förstått uttrycket less is more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0