Välkommen Matteus!

"Å, han e här!" (Johan Glans)

SUPERGRATTIS till Jenny och Fegge!!

Jag trodde väl aldrig att jag skulle uppskatta att kalla mig själv för tant men si det känns inte helt fel längre!
Och jag firade med att köa ett par rutiga tygskor till mig. jag är säker på att Matteus kommer att uppskatta det när han blir lite äldre =0)

Åh vad kul et ska bli att få se den lille - längtar till sommaren!

Har förövrigt varit på världens mest oviktiga möte idag. Satt och lyssnade i en dryg timma på hur bra elevvårds teamet på Anderstorp fungerar. Kul för dem, men ja inte så givande för oss praktikanter.

Var på cårdcentralen idag också och tänkte att de skulle göra något åt min hosta men det verkar bara vara att leva med eländet. På sätt och vis skönt att veta att det inte är lunginflammation eller så. Och det har faktiskt blivit lite bättre, vi behöver ju itne gå in på detaljer men nu ger det något att hosta och det gjorde det inte förr.

Nej med det var väl dagens bravader.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0