Dobby - forever in my heart!

Japp nu har jag sett den Harry Potter and the Deathly Hallows Part I. Och vad ska man säga... alla vi som älskar Dobby klappar nu!!

Och filmen i övrgt då. Jo då den var väl bra men man väntar ju likosm fortfarande på slutet. Men den var bra gjord och den kändes inte alls två och en halvtimme lång. Nu känner jag i alla fall Harry Potter-ilet komma smygande så jag får skynda mig med boken om hundraåringen så jag hinner klart den tills nästa träff med flickorna i bok(och fika-)klubben innan ilet blir alldeles oövervinnerligt.

Nej hörni - god natt tout les monde!

Dagens citat: "It's gonna be a bumpy ride" (Huvuet i Harry Potter and the prizoner of Azkaban) Det var bussresan hem efter bion med raggaechaffisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0