En glidtackling som heter duga!

"Jag har börjat märka en del ålderstecken på mig själv på senaste som verkligen skrämmer mig..." (Johan Glans)
Jag skulle inte gå så långt som att säga att jag tycker om te nu men sedan förkylningen satte in i onsdags har jag faktiskt druckit te typ varje dag! Och nu smakar det faktiskt lite, lite bättre.

Ett annat ålderstecken, som lite kommer och går, är att jag bara måste dammsuga - bara lite grand så att man inte trampar omkring på smulor.

Sen är jag också stort fan av Så mycket bättre som går på fyran. Jag tror att det kan räknas som ålderstecken eftersom deltagarna är Lill-Babs, Lasse BH, Tomas Dileva, Petter, September, Christer Sandelin och Plura. Och nu något som jag aldrig trodde att jag skulle säga: Jag gillar verkligen Tomas Dileva. Han är det komiska inslaget i oven nämnda tv-program, det är underhållning på hög nivå!
I lördags lekde de burkas och Tomas gick verkligen all in. När det blev kamp om att hinna först till burken offrade han allt och det resulterade i årets snyggaste glidtackling. Jag skrattade så jag grät! Sen när det blev dags att fira sig ner för en hög klippa så "fastnade" han och bjöd på än mer underhållning. Om du inte har sett detta tycker jag att du ska kolla in Så mycket bättre på TV4 anytime (jag gissar att det finns där).

Förutom Tomas ofrvilliga komiska inslag så sjunger de ju också tolkningar av varandras låtar - mycket spännande!

Dagens citat: "Jag är alltid redo för dunka dunka - det vet du!" (Tomas Dileva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0