Speckat schema

I veckan blir det till att ta igen förlorad tid. Eller egentligen har väl tiden inte gått förlorad, det är mer så att jag inte har märkt att den har gått och det nu snart är jul!

Imorgon blir det skola, veckohandling, bokmöte (till vilket jag måste komma ihpåg att baka en morotskaka) och så flyttar Louise in.

På onsdag ska det planeras kusinkalas och handbollsresa, och så måste jag hinna på IKSU en sväng... hmm var det en sväng på stan också för julklappsshopping - jo det var det nog.

På torsdag är det julmys (mest troligt) med Anna och Louise och så vore det förståss inte så dumt om man kom igång med uppsatsskrivandet.

På fredag ska det klippas hår! Och så var det det där med uppsatsen också. Och så är det IKSU klockan fem för att dansa en tribute to Michael Jackson - hur kul som helst!

På lördag har jag nog faktiskt inga fasta planer men eftersom jag just nu lyssnar på Shakiras Loca känner jag pratypeppet vi får väl se om det håller i sig.

Söndag, en sväng på IKSU kanske men sen blir det nog till att helga vilodagn - hoppas jag.

Dagens citat: "Älskling, i år tar jag knäcken" (Rudolf) Jag och Anna har fått för oss att vi ska ta han om knäckkoket i år vi får väl se hur det går.

P.S Jag vet att vissa, till exempel Louise, inte håller med om att det här är ett speckat schema. Men i min värld är det speckat i allra högsta grad! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0