Tenta- och uppsatsångest!

Jag har en kraftig släng av skolångest. För det första är senaste hemtentan rättad och jag känner att den gick nog kanske inte så jättebra. Att ångesten slagit till just nu beror på att han som rättat tentorna skrivit några allmänna kommentarer på cambro och en av dem kändes riktad straight to me.

Sen är det ju också dags att skriva uppsats igen, något som jag aldrig ser fram emot. Och den här gången till och med skäms jag över mitt ämne, att på något sätt jämföra The Bourne Identity med boken som den baseras på. Jag har verkligen ingen aning om hur jag sk afå fram ett vettigt syfte ur det så det blir skamvrån på måndag är jag rädd.

Men just nu har jag det i alla fall helt ok. Jag och mamma har parkerat i soffan med en liten skvätt godis och vi går nog inte upp härifrån förrän det är dags för sängen.

Dagens citat: "Akta dig för att dricka ikapp med en svensk om du inte är finne eller åtminstone ryss" (ur Hurndraåringen som klev ut genom fönstret och försvann) Bara för att det var kul. En rolig bok!

Kommentarer
Postat av: TOAO

Den ska visst bli film nu tror jag!...Undra om det inte var en herngren som skulle filma den..

2010-11-28 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0