Vart är världen på väg?

I Malmö härjar en galning som skjuter på folk och så läste jag i aftonbladet att polisen i Piteå slagit till mot Hells Angels och gripit en hel bunt.  Och så det kanske värsta av allt - min egen syster har blivit en simpel tjuv. Jo det är sant hon stal ett batteri, och tidigare i höst stal hon en kola. Jag vet inte om hon kanske lever i tron att Michael Scofield är en riktig person, hon kanske hoppas att han ska bryta ut henne ur fängelset inte vet jag.

Tur för Anna att batteriet hon stal inte passade - nu kanske hon lär sig en läxa, somliga staffar gud direkt!

Dagens citat 1: "Där fick du så du teg din jävla bandit skit!" (Ivar Där fick du)
Dagens citat 2: "-Fråga inte mig, du är det kriminella sniellet här inte jag.
                        - Va?!
                        - Hmm, du har nog rätt vi får nog glömma det där med snille."
                       (Pascha och Kuzco Kejsarens nya stil)

Dagens citat 3: "My mistake, just what I need - a duck!" (John Abruzzi Prison Break)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0