Armbågen

En och en halv vecka med extremt nedsatt funktion på högerarmen =0(

Tänkte visa hur jag ser ut, eller såg ut tidigare i veckan - lite bättre har det blivit

Här är jag också lite extra knölig eftersom jag haft på mig robotarmen som syns på bilden nedan



Min syster sjukgymnasten säger att jag säkert kommer att vara svullen en bra bit in i nästa vecka också - suck.
Men jag har i alla fall hittat ett träningssätt på IKSU som fungerar. Ironiskt nog är det cykling som gäller, fast den här cykeln står stilla och i stället för att sitta på en sadel sitter man liksom i ett säte - tryggt och bra. Inte så jättekul men något måste man ju göra annars blir man ju knäpp.

Dagens citat: - Do, do you want me to help you with that?
                    - Why, does it look like I'm having troulbe with my misshapen claw?"  (Joey & Ross)


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow Malin du blev ju riktigt bra på båda de här bilderna!

2010-09-18 @ 20:36:07
Postat av: Jenny

Haha Anna... men stackare Malin! Mycket värre än jag trodde ju! Å så läääänge du ska ha den där grejen! Kan gissa att Matteus är sugen på att tugga på den när ni ses! Kram!

2010-09-20 @ 16:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0