I almost forgot

Som jag skrev för en liten stund sedan så har jag tvättat idag, bara lugn Anna tvättkarman var god, däremot så kanske jag skämde ut mig bara lite.

Om jag får säga det själv så är jag inte speciellt fåfäng, speciellt inte när jag bara ska ner till tvätt stugan. Här följer en kort beskrivning på hur jag såg ut när jag gick ner för att hämta första omgången:
* Världens fulaste hästsvans gjord av ingen mindre än mig själv (lite nöjd är jag ändå att jag klarade av det)
* Cerisea tre-kvarts-mjukisbyxor
* Ljusgrön regnjacka (eftersom det är en av de få jackor som passar på monsterarmen)
* Ljusblå foppatoffor

Jag menar hur ofta träffar man någon i tvättstugan, och om man nu träffar någon där så är det ju inte en kille i ens egen ålder som ser helt ok ut - eller hur?! Men jo just idag var det visst så. Oops. Men jaja så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det skulle jag verkligen kalla dålig tvättkarma! ;-p

2010-09-30 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0