Bowling och lyxmiddag

Jag tänker inte säga mer om bowlingen än att det var väldigt trevligt! Fick ju umgås lite med maggansbarna och det är ju alltid nice! Sen lämnar vi bowlingen och tackar Frida för den goda middagen, bestående av kotletter i ugn och ris. Vilken lyx så här mitt i veckan.

På examensarbetesfronten intet nytt, eller jo lite, jag har skickat iväg ett förslag på syfte till min handledare - håll tummarna för att hon tycker att det låter ok, för nu vill jag börja skriva.

(Issa Need you now är ju fruktansvärt gnällig och aningens tråkig!)

Dagens utmaning är en så n där låt som man skäms lite för att man gillar. Pinsamt nog finns det en hel del att välja på här också (men Justin Bieber sjunger i alla fall inte en av dem). Så here it goes:

dag 13 – en låt som är guilty pleasure - Rumors med Lindsay Lohan

Dagens citat: "Morrhoppa!" (Mamma) Bra uttryck om du vill vara lite extra elak mot någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0