Die hard

Jag har aldrig sett filmen eller filmerna borde man kanske säga. Det enda jag vet om dem är det jag sett i trailers och det som jag sett i Vänner. Jag tänker att det är typ pojkar i 14-15-16-årsåldern som gillar de där filmerna. Men de har tysligen en bredare publik för i detta nu sitter min mor och min far och ser Die hard 4.0. Ja man upphör då aldrig att förvånas!

Dagens utamning, en låt som jag  tror att andra inte tror att jag gillar. Hmm blev det där rätt. hur som helst:

dag 14 – en låt som ingen tror att jag skulle älska är Mando Diaos Gloria

Dagens citat: "Iwanna get out of here before Joey starts calling everybody bitch" (Chandler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0