En dålig student!

Japp, now it's officiallt true  -I'm a very, very bad student! Det kan hända att jag har sagt det förr men nu är det helt sant. Jag ska ju, supposedly, hålla på med mitt examensarbete , men har jag börjat - bej inte det. Och vad har jag gjort idag - ingenting!

Men bara lung, jag har en plan. Och om jag har förstått "Arga snickarn" rätt (genom att se reklam för programmet för själva programmet tål jag inte) så är det en plan som är det viktiga. har man bara en plan så löser det sig. Jag kör stenhårt på det.

Och så dagens utmaning, en låt som jag kan hela texten till. Ja antalet att välja mellan är nästan lika stort som antalet låtar jag gillar. Eftersom jag gillar att sjunga, hellre än bra ni vet, så brukar jag se till att lära mig texten på låtar jag gillar. Sen kan man ju också en del låtar somman inte gillar me somman ändå matas med till de sitter. Men jag har i alla fall lyckats välja en låt:
dag 08 - en låt som jag kan hela texten till är Eminem och Rihannas Love the way you lie. Den är ju typ ändå lite rolig på sina ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0