Idag blir det kort

Ja idag blir det ett kort, kort inlägg för jag är supertrött efter en dag på jobbet och sedan en mycket trevlig middag inklusive efterrätt och Stolthet och fördomsmara.

Först: Issa jag kräver att du letar reda på en sån däringa VHS med det oförglömliga framträdandet.

Och så var det dagens utmaningslåt:

dag 06 – en låt som påminner dig om ett ställe, låten är Bleeding Love med Leoana Lewis och den påminner mig om England i allmänhet och Horsforth (Leeds) den var väldigt på tapeten då jag befann mig där.

Dagens citat: "Mr Darcy - en sån skulle man ha" (Yttrades under maran men jag kan inte riktigt komma ihåg vem som sa det, det kan ha varit jag... men det kan också ha varit Linda eller Fanny.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0