Jag borde få ett hedersomnämnande!

Det är inte så noga vart detta omnämnande dyker upp bara det är public - så att alla kan se det. För det är nämligen mig ni ska tacka för dagens vackra väder! Jag har varit "ledig" sen förra fredagen och idag - när jag jobbade så var det äntligen klarblå himmel och hyfsat varmt.

På Konsum var det inte mycket action men ryktet säger att det var ännu mindre i Nyholm (Nyborg... nej jag minns inte vad det hette) där faster Maggan och kusinMonica mfl hade loppis. Tråkigt för dem.

Har just nu besök av en annan kusin med famlij, de nyblivna byskeborna Jan och Åsa med sin underbara ungar Axel och Hugo. Eller ja mamma och pappa har besök av Jan och Åsa och Anna är ute och leker med Axel och Hugo. Borde kanske gå ut och se vad de pysslar med.

Först bara, så glömde jag ju blogga igår så här kommer både dagens och gårdagens utmaning:

dag 15 – en låt som beskriver mig... hmm det var svårt... nej men nu får jag ju ta och skärpa mig, nu har jag suttit här i flera minuter, Save the hero känns kanske lite hybris så jag får väl ta Nobody without you med Sanna Nielsen istället.

dag 16 – en låt som jag brukade älska men nu hatar, det är starka ord det här... jag kanske nöjer mig med en låt som jag brukade gilla och nu är väldigt less på nämligen Lady Gagas Alejandro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0