Multitasking

I vanliga fall är är det inte bra att blogga samtidigt som man ser på Criminal Minds men när man ska sova själv i lägenheten sen så är det ganksak lagom - man sitter inte och skrämmer upp sig själv på samma sätt.

You just gotta love Reid!

Okej tillbaka till musikutmaningen idag ska det vara en låt som påminner om ett tillfälle. Efter lagom lång eftertanke har jag kommit fram till en låt som lite grand symboliserar den mest lyckade stunden i mitt liv (so far)

dag 07 – en låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle är Stop! In the Name of Love med The Supremes. Jag, Anna och Issa tog ju hem hela tjottabalongen i Fällfors med detta paradnummer.



Det var tider det!

Och på lördag är det dags för comebak, eller i alla fall reunion - yey!

Dagens citat: "I'm on the right track baby I was born this way" (Lady Gaga) Ja nästan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Gud hur vi såg ut. Vad har vi för föräldrar egentligen, som släppte ut oss sådär? Haha. Good times!



Längtar efter reunion och eventuell comeback på lördag!

2011-04-14 @ 22:29:10
URL: http://lifeasbell.wordpress.com
Postat av: Anna

jag tycker inte att du ska klaga Issa, du ser ju något sånär normal ut!

2011-04-15 @ 07:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0