Nya brillor

Jag har hämtat mina nya glasögon idag. Det återstår att se om de sitter som en smäck men än så länge känns det bra... lite ovan med de tjocka svarta men det blir nog bra. Jag ska försöka komma mig för att leka fotomodell inom en snar framtid så att jag kan visa de nya brillorna. Kalaset gicck på knappt tre tusen vilket är lite billigare än jag har för mig att hon sa sist jag var dit - men det bryr jag mig inte om!

Döm av min förvåning när jag småjoggandes kommer ombord på bussen, efter att ha letat vårjacka en snabbit (dock utan resultat), och springer på kusin-Marcus (d.ä.). Han hade gärna träffat mig två minuter tidigare för att slippa den förödmjkanude upplevelsen att kliva på lokalbussen bara för att direkt upptäcka att man är på fel buss och måsta tränga sig av igen, men nu blev det inte så. Det är svårt att åka buss i storstan.

Och så över till dagens utmaning, en låt från min favoritplatta. Alltså i dagens samhälle är ju inte plattor så hett. Det är inte så vanligt att jag sätter på en skiva och följaktligen har jag ont om favoritplattor. Därför tror jag att jag tänjer lite på reglerna och tar en låt från den skiva som var en av de första där jag faktiskt gillade i stort sett alla låtar.

dag 19 – en låt från min favoritplatta är Survivor från Destiny's child's skiva med samma namn. Det är ändå bra fart i den.

Dagens citat: "Turns out she is going to spring break woho" (Ross) Från dagens Vänneravsnitt. Vore det inte great om vårt svenska "spring break woho" hade kunnat vara lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0