Panik, panik, panik!!!

Det går så sakta framåt med examensarbetet att jag snart får nervsammanbrott! Vem har hittat på att man måste skriva det anyway? Det är ju helt meningslöst! Det borde vara valfritt, vill man inte forska - och det vill inte jag - så kan man väl få slippa?! Det vore mycket mer värt att till exempel få lite mer praktik, eller nu vet jag, jag tror jag har ämnt det förut jag kan fortfarande inget om nordiska språk och det brukade i alla fall ingå i svenskan det skulle jag kunna lära mig.

Djupt andetag! Okej nu kan vi släppa det där för idag.

Annars då... jo det var lite läskigt i morse när jag tog en promenad för att vara på topp när jag satte mig och skrev, jag är nästan säker på att jag såg en huvudlös groda. Ingen spökgroda eller så, den hoppade inte runt - helt klart död. Creepy!

Sen hade jag en smart tanke när jag cyklade hem från IKSU men den har försvunnit nu, den kanske kommer tillbaka.

Dagens utmaning då, tyvärr inte en låt som lindrar nervsammanbrott utan en som man lyssnar på när man är ledsen. Precis som tidgare beror det ju lite på, på vad man är ledsen över. Men jag har fattat ett beslut.

dag 22 – en låt jag lyssnar på när jag är ledsen är Cut med Plumb, tyvärr finns den inte på Spotify, så det får bli youtube när jag är deppig.

Dagens citat: "Städa, städa varje fredag..." Jag har också sopat runt dammet i lägenheten så nu syns det inte mer! Och som vi alla vet, syns inte finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0