Paniken kommer smygande...

Hittills har jag varit ganska lugn trots att det gått lite trögt med examensarbetet men allt eftersom tiden går så känner jag paniken komma smygande. Den 8 maj ska 70% vara klart så snart är väl paniken fullskalig.

Var en sväng i Piteå idag (trots att jag bevisligen borde ha jobbat med examensarbetet), hälsade på morfar, sprang en sväng på stan (köpte ett par ny byxor) och hälsade på Betten i hennes nya lägenhet.

Utmaningen för dagen gäller en låt av ett band man hatar och här finns det ju också några att välja på men jag tror att jag har bestämt mig för den låt som jag egentligen först tänkte på när det gällde hatlåten.

dag 12 – en låt av ett band jag hatar är Need you now av Lady Antebellum. Någon måtta på gnälldet måste det ju ändå få finas!

Dagens citat: "I'm so whiney that I annoy you Janice?!" (Ross)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Men Malin, den låten är ju JÄTTEBRA!

2011-04-20 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0