Söndag idag

Jag och Anna var på bio igår, vi såg I am number four. Den var väl helt okej, kanske lite over the top där i slutet och så kanske vi är i äldsta laget - vi hör nog inte riktigt till den tilltänkta målgruppen. Se den om du vill men vänta tills den kommer på dvd/blue-ray så sparar du lite pengar. Och så vill jag påpeka att vi då var långt ifrån äldst på stället, bara så att ni vet.

Hade lite ont i nacken när jag väcktes av grannbarnen där vid åtta. Det är aldrig en bra start på dagen, jag hade hoppats att det skulle gå över under natten som det brukar. Men i alla fall så hade det inte gjort det. "Tur att din syster är sjukgymnast" tänker ni nu, och ja det kan man ju tro. Men jag tror hon är lite smygsadist, för hon tycker om att göra illa folk. Hon trycker och nyper och sen säger hon "Du måste göra dubbelhakan och svänga armen ett par gånger om dan". Lite bättre blev det, men det är fortfarande inte helt bra så jag får väl testa det där med dubbelhakan och svänga armen och se om det hjälper.

Sen fick vi för oss att vi skulle göra bort att träna före lunch så vi sprang lite intervaller. Inget nytt världsrekord men överlevde så vi är nöjda.

Resten av dagen blir det visst lite pyssel och så hoppas vi att vi har en tvättid klockan tre, men vi är inte helt 100 på det.

Och så var det dagens utmaning en låt som gör mig glad. Det var lite svårt men jag tror jag har lyckats bestämma mig för att:

dag 03 – en låt som gör mig glad är Bootylicouis med Destiny's child.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inget jag smyger med!

2011-04-11 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0