Storm!

Herre gud vad det har blåst idag - man tror ju typ att man ska blåsa bort om man sticker ut näsan. I och för sig passade det ju ganska bra för de planer jag hade för dagen, näligen att jobba med exjobbet. Arbetet idag bestod av enbart läsning - suck vad tråkigt! Men jag måste ändå ge Mrs Langer att hennes bok är långt ifrån den tråkigaste jag har läst, och jag har läst mycket tråkigt!

Träning ikväll igen - shit vad gammal jag kände mig. Inte bara för att alla andra är minst fyra år yngre utan också för att träningen igår satte sina spår. Jag är helt klart inte i min olympiska form!

Dagens utmaning är en låt med mitt favoritband. Nu har jag ju redan valt ABBA en gång så det känns lite tråkigt att välja dem igen. Därför har jag bestämt mig att (som Anna) ha en vid definintion av ordet "band" och helt enkelt ta en låt med gruppen dom präglade stroa delar av min uppväxt  - Spice Girls. (Eftersom jag till skillnad från Fanny var ett äkta fan!)

dag 11 – en låt av mitt favoritband, Spice Girls, är Spice up your life

Dagens citat: "Ursäkta hon e mellanbarn" (Tiffany Persson som ursäkt för sin kompis som inte är så haj på pilates) jag ska nog använda det som ursäkt för min halvtaskiga prestation på fotbollsplanen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0