VM-GULD & BRONS!!

Det skar ju lite i själen när alla svenskor åkte ut i semi men så kom grabbarna och räddade det hela - man blir så härligt uppspelt, och ja lite galen. Det är jobbigt det här med mästerskap, och tänk på de som faktiskt ska vara med och tävla hur jobbigt har inte de det?!

Idag har jag förövrigt varit en dålig männsika. Planen var att jag skulle börja skriva på den där VFU-uppgiften som vi "inte har" men som ändå ska vara 10 sidor med enkelt radavstånd. men av någon anldening så blev det inte så. För att kompensera läste jag ett kapitel i en helt värdelös skrift från Skolverket som heter Att döma eller bedöma. Den ska vi också examineras på och det som är verkligt värdelöst är att den handlar om det betygssystem som går ur tiden nu i juni.

Men inte nog med det, min mor håller också på att dra ner mig i fördärvet (och jag ska väl erkänna att jag inte gör några störr ansträgningar för att inte följa med) hon ville ha glass med chokladsås - så vi tog fram glass och gjorde chokladsås. Om det då hade stannat vid det men nej, sen fick hon akut godisbegär och gjorde kola. Tyvärr (eller kanske tack och lov) inte med chokladöverdrag och havsslat.

Och ja det är väl typ det enda jag har gjort idag.

Men eftersom Hellner och Jönsson varit så duktiga så kanske det inte gör så mycket att jag inte har varit det, eller?
 
Medaljkram! Jönsson skulle i alla fall fira sin medalj med en chokladboll - och det tycker jag han är värd!

Dagens citat: "Man är väl inte i sin olympiska form direkt" (Stefan Holm) Om mig då alltså - inte om skidlandslaget.


Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni startat godisfabrik eller!!?

2011-02-24 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0