I do!

Hur kul är det inte att se på handboll?! De slog Sydkorea med 30-26 och jag fick mig en fästman, lite som en dubbleseger! För jag mednar om jag skriver på facebook typ fem minuter före matchen börjar "Källman om du vill gifta dig med mig så gör minst tre mål" och så gör han åtta då måste det ju betyda att han verkligen vill gifta sig med mig eller hur!? Så alla som tror sig bli bjudna (jag är rätt säker på att ni vet vilka ni är) ni kan ju börja leta klänningar/kostymer.

My husband to be var grym men han var inte den enda, Mattias Andersso, Osacar (inte Per som jag råkade skriva först) Calén och Dalibo Doder var inte heller dåliga! Och så hela försvaret förtås. Staffan och Ola som alltid stabila i sina insatser - så ja hela laget var väl great!

Dagens citat 1: "I do, I do, I do!" (Pehobe)
Dagens citat 2: "I dooo, well that ought to do it" (Rachel)
Dagens citat 3: "I love you, I do, I do, I do, I do" (ABBA)
Dagens citat 4: "I Sverige gör vi allting rätt, Sverige alltid nummer ett" (Peter Settman)

Och så en bild för er som inte vet hur min blivande man ser ut:


Kommentarer
Postat av: Anna

Per Carlén!? vad gjorde han för bra? tillverkade oscar för 22-23 år sen eller?

2011-01-18 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0