Jag är grym!

Tillåt mig att skryta lite:

Jag har idag fått höra att man ska titta på min uppsats om man vill se hur en uppsats ska skrivas! Det ni!  Och man ska göra en framsida på det"malinska" sättet - jag menar till slut blev jag lite generad.

Nej men nog om hur grym jag är nu då. Det var ju också lite sorgligt idag eftersom det var sista lektionen med min svenskaklass =0( och så var det bara en opponering - hela klassen var inte ens där. Mycket tråkigt! Två år har vi hunnit gå tillsammans, shit va fort tiden går! Det är inte klokt, och nu är det bara en enda termin kvar iihh. Jag vet inte om jag ser fram emot att bli färdig eller om jag verkligen, absolut inte vill bli klar. Det är svårt det där. Om man ändå kunde försöjra sig på att plugga - det är ju lite min grej.

Igår var jag förresten på ett mycket trevligt bokmöte med tjejerna i min lilla bokcirkel. Till igår hade vi alla läst Igelkottens elegans. Knepig bok det där, lite djup och jag är ju själv inte så himla djup. Men den var inte helt oläsbar och nog satt jag där och grina när den slutade så ja om du inte har något annat att läsa kan du ju alltid läsa den.
Till nästa gång blir det Presidentens hustru - spännande!

Nu sitter jag mest och väntar på att Louise ska komma hem från jobbet så att vi kan äta vit chokladmouse som jag och Anna har knåpat ihop!

Dagens citat: "I am good!" (Ross)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0