You know you're looking at a winner!!

Handboll är så sjukt spännande! Jag garanterar att min puls var högra än självaste Staffan Olssons! Och av ren reflex matade jag i mig en påsa salta ahlgrensbilar så nu när pulsen återgått till det normala mår jag lite illa. Men det kan jag ta för hur grym var inte Kim Ekdahl DuRietz?! Och nämnas bör också Oscar Carlén och Johan Sjöstrand - lammkött ska det vara! På planen alltså, off håller jag mig till Herr Källman =0)

Vi har ju också varit halvhyfsade i skidskytte, damerna två i stafetten, Ferry tvåa och längdskidor Rickardsson två, Hellner fyra, idag också - we are good! Så jag tycker att ett citat ur Jamie Foxx, Justin Timberlake och T.Is (vem det nu är?) lilla visa är på sin plats:

                                              I feel like I can't miss
                                          I know they want me to fall
                                       But ain't nothin' bigger than this 
                                            So just pass me the ball 
                            You know you lookin' at a winner, winner, winner
                                    I can't miss, can't lose, can't miss
                            You know you lookin' at a winner, winner, winner
                                 Cause I'm a winner, yeah I'm a winner


Och nu blev jag danssugen också! Få kanske hålla minidiscotek i vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: TOAO

jag kan nog tänka mig lammkött utanför planen också..När nu Alm verkar helt omöjlig, han får man ju inte ens se. Och om Larholm nu inte skulle vara intresserad (vilket iofs är otroligt) så är jag mest inne på Niklas Ekberg!

2011-01-23 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0