Den mänskliga GPS:n

Igår kväll vid sjusnåret skulle den mänskliga GPS:n ut och springa. Planen var att för att göra det enkelt så skulle GPS:n springa i en kvart och sedan väna om oh springa samma väg tillbaka.

Tyvärr så blev det tekniska problem när de 15 minuterna hade passerat och GPS:n fick för sig att hon sprungit en runda och snart skulle börja känna igen sig igen.

Efter ytterligare 10 minuter hördes så det välbekanta "Gör en laglig usväng" och GPS:n vände hemåt.

Löpturen som enligt planen skulle ha tagit ca 30 minuter tog iställe ca 60 minuter. Från och med nu ska den mänskliga GPS:n se till att ha backupp i form av en mänsklig hjärna!

På tal om något helt annat så fick jag igår veta att min uppsats är godkänd vilket betyer att jag är 100% färig med min utbildning! Skrämmande och skönt på samma gång!

Dagens citat: "I nailed it!" (Phoebe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0