Alla älskar Älvan

Jaha så hade man visat lägenheten för ett par - de gillade den. Så klart. Och döm av min förvåning när jag öppnade dörren och jag känner killen som står där utanför. Eller ja känner och känner vi har läst en kurs tillsammans. Men de verkade väldigt trevliga i alla fall. En lärare och en förskollärare - tryggt och bra.

Nu glömde jag tyvärr fråga men Louise jag är säker på att du kan få hyra vardagsrummet om du vill! Om de blir de som får den ska jag absolut fråga.

Men det känns inte rikigt bra att någon annan ska bo i våran lägenhet =0(

Nej nu ska jag rycka upp mig och mentalt förbereda mig för en sväng på IKSU.

Dagens citat: Shit alltså, jag hade ett bra citat men jag glömde det, så går det när man multitaskar. Jag får återkomme om det dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0