En dag som alla andra... nästan

Ja i stort sett har det här varit som allla andra dagar. Steg upp strx efter sju och cyklade till skolan vid åtta. Genomförde ett examinerande seminarim - ganska ointressant måste jag erkänna (även om jag alltid är på topp så kan det hända att jag idag var lite mer på botten av toppen).

Efter seminariet cyklade jag hem och så var det tvätt i parti och minut + städning av toan. Trots att det troligtvis är en dålig idé måste jag säga att vår tvättkarma tycks ha förbättras för det var länge sedan vi råkade ut för en katastrof. För att jag sedan skulle orka pallra mig till IKSU var jag tvungen att få smaka av Annas nybakta muffins. Riktigt goda måste jag säga.

Där vid fyrasnåret blev det middag i vardagsrummet med skidor som underhållning - och vilken underhållning sen. Grattis till Emil Jönsson (eller Joensson om man ska kör TVstyle).

Och det är nu det ovanliga händer. Det ringer till mig, ett nummer som jag inte känner igen. Med sorg i hjärtat avslöjar jag nu att det var en tjej som ville komma och titta på vår älskade lägenhet =0(
Inte så jättespännande kanske men det var första gången det hände mig! Hoppas nu bara att det verkar vara rediga människor så kanske det känns lite lättare att lämna över Bengot-Ove, Ann-Marie och Bridget till dem.

Dagens citat: "Grurrlggrruul" (Bengt-Ove)

Kommentarer
Postat av: Louise

Det skär i själen att läsa att någon annan ska kolla på lägenheten - vad händer nu med Pensionat Älvan? När flyttar ni ut?



Hälsningar från en frekvent besökare

2011-03-17 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0